دیدار مدیرکل صندوق بازنشستگی هرمزگان با مدیرکل بهزیستی استان

با هدف بررسی ظرفیت ها و فرصت های برون سازمانی مدیرکل صندوق بازنشستگی استان هرمزگان طی نشستی با مدیرکل بهزیستی هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان هرمزگان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی و با هدف توسعه و گسترش تعاملات برون سازمانی و استفاده از ظرفیت ها و فرصت های موجود در سایر دستگاههای اجرایی ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان طی نشستی صمیمانه با محسن دوادی مدیر صندوق باز نشستگی هرمزگان دیدار و در زمینه افزایش زمینه های همکاری مشترک فی مابین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این نشست ضمن ارائه گزارش مبسوطی از فعالیتها و خدمات سازمان در حوزه های مختلف ، با مفید ارزیابی نمودن حضور بازنشستگان و استفاده از تجربیات ارزنده آنها به عموم و کارکنان شاغل به ارتباط و پیوند عمیق دو نسل کارکنان جدید و قدیم تاکید نمود.

وی خواستار استفاده از ظرفیت های فی ما بین در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان شد .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در ادامه گفت : سازمان بهزیستی و صندوق باز نشستگی دارای ماموریت ها و رسالتهای مشترک می باشند که نیازمند انجام برنامه ریزی مدون کوتاه مدت و بلند مدت می باشد.

محسن دوادی نیز با تبریک فرارسیدن هفته بهزیستی از خدمات و تلاشهای موثر و تاثیر گذار سازمان بهزیستی به عموم مردم و جامعه هدف قدردانی کرد و گفت : کارکنان بهزیستی همواره در حال ایثار و فداکاری بوده و با تلاشی صادقانه به اقشار نیازمند خدمت رسانی می کنند .

گفتنی است: توجه به مساله مناسب سازی برای جامعه هدف هر دو مجموعه و استفاده از ظرفیت های موجود فی ما بین از مهمترین محورهای این نشست بود.

کد خبر 85484

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد